21.3.2012

Tiedättekö sen tunteen?

Olet niin suuresti epätoivon vallassa, että haluisit vaan haudata naamasi kissan pehmoiseen turkkiin, parkua sydämesi kyllyydestä ja yksinkertaisesti olla joku muu kuin sää.

Oon koko ajan niin kovin väsynyt ja hämmentynyt pieni lapsonen. Kaikki on sam
alla todella itsestäänselvää mutta silti niin epävarmaa. Ystävät yrittää hakata mun päähän, että oon hyvä tyyppi, ihana, ykkönen. Oon vihainen itelleni kun en pysty uskomaan sitä. En osaa luottaa siihen et kukaan jäisi, kun ei kukaan oo ennenkään jäänyt. Mut on niin helppo korvata jollain iloisemmalla, puheliaammalla, ihanemmalla.

Ehkä en vaan osaa olla ihmisten kanssa. Haluan olla ihmisten kanssa ja silti olla yksin
. Haluan antaa ja saada rakkautta, mutta silti haluan ihmisistä eroon. Suorastaan työnnän kaikki pois. Kai mä ansaitsen jäädä yksin.

(Piti saada purkautua jonnekin jotenkin)

5 kommenttia:

  1. BaRnAaAaAa, apua! Voi sinua!
    Älä valtaudu epätoivosta ja hautaudu ahdistukseen, ethän D:
    Olet ihana ja hienon hieno ihminen (hattarainen)!

    VastaaPoista
  2. Hey hey hey remember everything is gonna be alright. Itekki sanot tota aina mulle, ny mä pääsen sanoo sulle. Loove you! And that's a damn truth!

    VastaaPoista
  3. voi kuule mustakin tuntuu tosi usein samalta, yrittäkäämme kestää :(!

    VastaaPoista
  4. Kaikkea ylläolevaa, plus en suosittele naaman painamista kissan pehmeääkin pehmoisempaan alavatsaan, ainakaan juuri naaman rasvauksen jälkeen. Verbaalisia rutistuksia sinulle kasoittain!

    VastaaPoista
  5. kiitos kaikille kovasti, en osaa sanoa muuta kun ootte liian ihmeellisiä ja ihania ja sös. muttamutta kyllä tämä tästä :---) ja voi riina, runsaasti voimia ja virtuaalihaleja sinulle!

    VastaaPoista