14.4.2012

Bussinodotushetki




Draamaa Tampereen yössä.

10 kommenttia:

  1. mist tää nimi tuleee xd aika erikoinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. barnabas on lempinimi joka on ollut mulla seiskaluokalta saakka. kaikki alkoi suositusta Hevosmiesten Kilta: HP dub osa 2 -youtubevideosta, jossa harry potter ja luna lovekiva kävelevät metsässä ja tapaavat barnabas -nimisen thestralin joka ei käyttänyt ehkäisyä. tämä oli mun ja kaverini mielestä ihan sika hauska juttu, ja hitaasti ujutin barnabas -nimen muiden ihmisten tietoisuuteen. vaihdoin mesessä nimekseni barnabas, kerroin koulussa tovereille että mua voi sit alkaa kutsua barnabakseksi ja muutenkin tein kaikkia barnabasjuttuja. ajan myötä nimi lyhentyi BARNAKSI. yläasteella monikaan ei innostunut asiasta, mutta nyt lukiossa kaikki tietää mut nimellä barna, joka on oikein suloista, mutta toisinaan pelkään unohtavani oikean nimeni.

      Poista
    2. voi ei etkö käytä ehkäisyä? :,--/

      Poista
    3. yhden vahinkolapsen tekaistuani olen oppinut olemaan varovaisempi

      Poista
    4. (toivoo: flying salad)

      Poista
  2. Voi kun kivoja kuvia c:

    VastaaPoista
  3. Hui saateri tyttö sulla on 53 lukijaa! Oot suosittu :>
    P.S oot muikee kuvaaja, koska mennään kuvaan :> MÄ HALUUN UIMAAN

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi tiiän, se on ihan hassua! mennään koska vaan sulle sopii, mun kalenteri on tyhjää täynnä :---)

      Poista
  4. Voisin tuijottaa näitä valopalloja koko illan ;__;

    VastaaPoista