5.4.2012

Kaikkea kaikesta







Heheipsan kaikki! Tässä nyt kun on ollut tämmöinen massiivinen tauko etten ole postannut mitään, ajattelin, että nyt on taas sen aika.

Ei oo oikein ollut inspistä kuvata mitään, eikä oikeastaan aikaakaan. Täytin vuosia viime lauantaina (31.3) ja se oli todella symppis päivä. En oo vuosiin juhlistanut syntymääni mitenkään, joten olihan se ihan mieletöntä viettää koko päivä tovereiden kanssa syöden lettuja.

Sen lisäksi me ollaan koulussa ähkitty ja puhkittu monta viikkoa musikaalin parissa, ja siitä tuli suorastaan LOISTOKAS, vaikka me luultiin että se kusee silmään ja pahasti.

Tietty on myös ollut kaikkia mukavia kahvitteluhetkiä, joiden aikana olen todennut hiljaa mielessäni, että broken heart is a bitch. Mutta kaikesta huolimatta, mun elämä pyyhkii hyvin. Vähän kuin vessapaperi.

4 kommenttia:

  1. heihei ei vitsi mua vähän nolottaa kirjottaa näin tähän näin mutta tosiaan, olin ihaillu sun hiuksia jo aikasemmin ja myös tuolla musikaalissa kun sinut näin ja säkin olit kuulemma minut huomannut! (tai sitten jonkun muun ja helmi luuli sitä minuksi mutta sovitaan että se olin minä) Kiitos. olis mukava ehkä joskus tutustua tms sen suuntaista, vaikutat mielenkiintoiselta ja hyvähiuksiselta kuomalta. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HERRANJESTAS SINÄ SIINÄ! et uskokaan kuinka useasti olen sinua ihastellut ja kaikkea, oot niin mielettömän kaunis! ja taisin tosiaan helmille siitä mainita :D on aina ilo tavata uusia tovereita. katsotaan mihin elämä meidät vie!

      Poista
  2. juu minä, ajattelin itekin kirjoitella blogia mutta ei siitä kovin hyvää jälkeä syntynyt...kiitos kovasti, hih, häkellyn. :)

    VastaaPoista
  3. (mua nolottaa ja naurattaa tää mun blogi joten saatan poistaa sen)

    VastaaPoista