17.5.2012

Haastelmuksija ja asiaankuulumattomia kuveja

Erakoitumisen kolmannen päivän aamu on mitä mainiointa aikaa vastata haasteisiin, jotka sinulle on annettu. Tän haasteen minua päin viskoi Kephou. Eli kerro itsestäsi seitsemän faktaa!

1. Olen ihminen joka ei puhu sinulle kovinkaan usein tai ota yhteyttä, mutta ajattelee sinua sitäkin enemmän.
2. Oon kovin spontaani, joskus tykkään tehdä asioita sen enempää miettimättä.
3. Musiikki on tosi lähellä mun sydäntä, tykkään kaikenlaisesta musiikista ja musisointi on parhaimpia asioita mitä tiedän. Joskus valkkaan katsottavan leffan sen perusteella et missä on parhaat musat!
4. Tykkään saada aikaan asioita, vaikka oonkin kovin laiska aloittamaan mitään.
5. Musta on kivaa kuunnella ihmisiä ja niiden juttuja, huolia ja sen sellasta. Haluan kovasti miellyttää ihmisiä ja jos en osaa auttaa jotakuta jossain asiassa, tunnen suurta syyllisyyttä ja huonommuuden tunnetta.
6. Kirppikset on mahtavia, oon ostanut suurimman osan kuteistani eri kirppiksiltä kasiluokalta lähtien.
7. Kaikesta tästä huolehtimisesta ja stressaamisesta huolimatta välillä en vaan jaksa välittää mistään ja ajattelen että BITCH I'M FABULOUS, turha stressaa koska doupeimmat jumala seivaa yms! Mun mieliala vaihtelee jatkuvasti päivän aikana, välillä se potuttaa ankarasti mutta kai mä sitten vaan olen vähän tämmönen.



Tän haasteen mulle antoi Nanskutin. Vastaan hänen keksimiin kymysyksiin!

1. Romanttisin ja oudoin ihmissuhde-hetki elämässäsi?
- Romanttisimmasta en tiedä, mutta oudoin oli kyllä se, kun toveri kertoi olevansa muhun ihastunut, en tiennyt et miten päin olis pitänyt olla
2. 3 huonoa/outoa tapaasi, joita muut eivät välttämättä tiedä?
- Ainoo mikä näin äkkiseltään tulee mieleen on se, et en yleensä tottele jos mua komennellaan
3. Joki tempaus/teko, jonka haluaisit toteuttaa?
- Haluan olla koko yön ulkona hihhuloimassa, mieluiten kun on kesä
4. Jos pitäisi valita vain yski väri ja pitäisi syödä vain sen väristä ruokaa loppu elämänsä ajan, mikäs tuo väri olisi?
- Punainen, koska mansikat ja omenat ja punaiset hedelmäkarkit ja RAAKAA LIHAA
5. Kuinka usein olet seurustellut (ja kaduttiko mikään niistä kerroista, jäikö paskan makua suuhun vai ihan antoisaa ja hyviä aikoja)?
- Trololoo en oo koskaan seurustellut! Kerran oli kyllä juttuuhhhh yhden kanssa, sitten kun se oli ohi olin vihainen koko maailmalle mutta ehkä eniten itelleni. Olin sillon ehkä onnellisin ikinä joten kai mun pitäisi olla kiitollinen siitä ajasta hänen kanssaan, eikä katkera.
6. 4 piirettä ulkonäöstä, jotka herättävät huomiosi?
- Hmmmm, ehkä pukeutumistyyli, hiukset, nenä ja lävistykset kiinnittää mun huomion!
7. 5 piirrettä luonteesta, joita arvostat ihmisessä?
- Muiden huomioon ottaminen, ystävällisyys, se ettei ole tyhjäpää primadonna, avoimuus ja se että on spontaani!
8. Mitä uskot olevan kuoleman jälkeen?
- Ei mitään
9. Jos sinulle kerrottaisiin, että maailman loppu tulee (taas vaihteeksi) kahden päivän päästä, vaan tällä kertaa tosissaan, niin miten viettäisit nämä päiväsi?
- Varmaan viettäisin ne kaikkien ihanien ihmisten kanssa tehden asioita asenteella ''millään ei ole mitään väliä!''
10. 5 asiaa, jotka haluaisit sanoa viidelle eri henkilölle, muttet ole kehdannut?
- Yleensä kehtaan kyllä sanoa ihmisille asioita jotka painavat mieltäni, toisin sanoen ei tule nyt yhtään mieleen mitä haluaisin sanoa kenellekään
11. Kerro muutamia asioita oman omatuntosi mukaan, mitä haluat/aiot/unelmoit/pelkäät tekeväsi nyt kesällä?
- Kesällä haluun ottaa ihan rennosti ja mennä minne jalat vie, haluun pyöräillä paljon kaikkialle, haluan musisoida kadulla tovereiden kanssa ja muutenkin viettää paljon aikaa ihanien ihmisten kanssa, haluan tutustua uusiinkin ihmisiin ja mennä erilaisiin tapahtumiin! Siinä nyt muutama.



Olen paha enkä haasta ketään.

2 kommenttia: