9.6.2012

ihmisii ja tapahtumii

Mä joskus yläasteella mietin, et vois tehdä Barnan yöblogin johon kirjoittaisin kaikkea turhaa löpinää yöllisinä inspiraation hetkinä. No en mä sitten koskaan tehnyt sellaista, mutta tää merkintä vois olla sellanen. Oon valvonut koko yön ja pää tulvii ajatuksia.
Yön aikana katsoin elokuvan For the Love of Nancy, joka siis kertoo anoreksiasta. Se
on jotenkin kovin kiehtova aihe, kun syömishäiriöt on kuitenkin ollut osana omaa ja tovereiden elämää. Ei mulla kylläkään mitään anoreksiaa ole ollut, mutta pienoista pelleilyä ruuan kanssa jepulisjee. Mutta se oli silloin.
Kuuntelin myös Nopsajalkaa ja muokkasin kuvia, kun eksyin jälleen kerran pölyttyneisiin arkistoihin. Tein pari tuollaista hassunhauskaa kuvajoukkiota kivoista ihmisistä ja eri tapahtumista joissa oon ollut. Oh the memories!

6 kommenttia:

  1. heii jee kohtalotoverrri! mäkin jillailin koko yön valvoen ku ei uni halunnut tulla kaveriksi :--------((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on kyl aika törkeetä kun uni tekee oharit, mut yöllä tsillailu on nastaa yo yo

      Poista
  2. http://luulokuu.blogspot.fi/2012/06/apua.html Olet tuolla taas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOI IHANATA teen sen as soon as possible!

      Poista