4.1.2013

möhnä möhnänen


AaaaAAAAaAAAAaaaa koen suurta epätoivoa aika ajoin. Ensinnäkin se kun en osaa soittaa kavereille ja kysyä et tehääks jotain. Otan kännykän kouraan ja oon silleen ''täh mitä tällä pitää tehä'' ja sit kaikki ystävyyssuhteet kuihtuu kasaan ja olen onneton, niiiiiin onneton. En oo koskaan osannut sitä jaloa taitoa. Haluisin kyllä kovasti oppia. Mut on kauheesti paineita, et sit pitää olla kauheen viihdyttävää seuraa kun oikeesti oon aika tylsä ja kuiva hemmo, tai niin mä ajattelen. VOI MÖHNÄ.
Nyt kyllä meen Jaakkotoverin synttäribailuihin ja pidän hauskaa helvetti sentään. Vammabarna kuittaa.

6 kommenttia:

  1. ja sit niitä kavereita näkee aina vaan kännissä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin :--( toivottavasti ei kuitenkaan

      Poista
    2. no siis ei enää, mut joskus ja kuulosti ihan samalta kun joskus :D

      Poista
  2. Poistin edellisen kommentin, koska mulla oli sellainen fiilis, ettei se sanonutkaan sanottavaani tarpeeksi hyvin. Mun mielestä sä et ole ollenkaan kuiva tai tylsä tyyppi. Päinvaston! Oot tosi suloinen, sympaattinen ja aidon oloinen ihminen. Pidä siitä kiinni. Pysy aitona itsellesi ja aitona muille, sitä kannattaa vaalia. Koska hei, senhän itsekin tiedät, ei sunlaista ole toista, joten arvosta sitä mitä olet. Sulla on sitä meinaa paljon. :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rohkaistuin paljon :---) kiitos

      Poista
  3. Oot Jumala, maailman veikein muikku & hattaraisin toveri mitä maan päällä tassuttelee. Hiukset on hienot & hymy saa varpaat kikattamaan. Rakkauspakkaus. <3: se salainen ihkuttaja (ira)

    VastaaPoista