30.3.2013

ego on paras ja trippi


Kaveri linkitti feisbuukkiin Ruisrockin sivuilta talkootyö -osion, ja pitää myöntää että kyllä mua vähän rupes himottelemaan tuo homma. Toisaalta oon myös kova poika jahkailemaan, joten saa nähdä et haenko tuonne kuitenkaan. Mut jotenkin tuntuu että toi olis mulle vaan hyväksi. Ja sitä paitsi, kyllähän mua jännitti mennä ekstemporesti Helsinkiinkin, mutta kun vaan päätin lähteä niin oli tosi huippua. Miksei niin olis tän talkootyöhommankin kanssa. Noh, katsellaan.

Tänään kuitenkin on aika juhlistaa ystäväisen synttäreitä (jotka oli oikeasti kuukausi sitten) ja sunnuntaina onkin sitten mun vuoro täyttää vuosia. Täytyy sanoa että ikä painaa jo päälle. No, ei intiaaninimeni ole turhaan Kuolaava Vihannes.

4 kommenttia:

  1. valpasvarvas8.4.2013 19.41

    Hei haitko ruissiin hommiin? Ittelläki on hulluna himotellu toi jossain takaraivon peräkolkassa.... onkohan jo liian myöhästä vai vieläkö ehtisin?

    Ja oikein lämmin onnen rutistus vähän myöhässä...
    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo ainakaan vielä uskaltautunut :--( mut eiköhän sinne vielä ehdi hakea!
      ja kiitos paljon :3

      Poista
  2. voisikko pistää sen talkootyö-linkin ku en löydä...? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.ruisrock.fi/talkootyo/

      Poista