24.5.2013

sinä lähdit pois minä hyppäsin parvekkeelta

Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa. 
Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
Ei takaisin haastamista!

Elikkä KIITOS Paprika haasteesta!


11 asiaa minusta:
1. mä ja sisko nukutaan kerrossängyssä, ja joka yö pelkään et toi yläpeti romahtaa mun päälle. se on jo kerran romahtanut, mut en onneksi ollu sillon paikalla
2. lapsena mua kiehtoi suuresti kirja, joka kertoi sisäelimistä  
3. oon aika herkkis ja otan jotkut asiat liian vakavasti toisinaan
4. oon kokeillut vaatteiden ompelemista, maalaamista, tarinoiden kirjottamista, valokuvausta ja musisointia ja kaksi viimeistä ovat vieneet syrämmein
5. oon asunut tampereella kohta kolme vuotta enkä tiedä vieläkään oikein mistään mitään
6. haluaisin olla rohkeampi ja heittäytyvämpi
7. oon ahkera demittäjä. aina välillä kerron kamuille et luin demi.fistä sitä ja tätä ja sit kaikki nauraa mulle, mut se on ihan jees
8. ilahdun tosi helposti
9. oon hyvinkin nirso ruuan suhteen, mut sit toisaalta esim. simpukat on mun herkkua
10. oon aika leppoisa ja huoleton. kerran mulle sanottiin et vaikutan siltä että oon aina pilvessä
11. kuuntelen aikalailla mitä tahansa musiikkia

kymysykset:
1. Jos siun pitäis valita yksi esine joka kuvastaa sinua, mikä se olis ja miks?
- noh. oon miettiny tätä jo aika kauan ja päässäni pyörii epäilyttävästi vain vessanpönttö... joten... niin
2. Lempi lausahduksesi?
- semmost se o ja älä vihaa
3. Mitä näkyy oikealla?
- tuoli jonka päällä on suuri vaatekasa, pöytä jonka päällä on lisää vaatteita ja muutama putilo ja kamera, peili ja hirveesti kaikkea sälää
4. Millaisia blogeja luet?
- tykkään enemmän kuvapainotteisista blogeista, mut jos joku tyyppi on todella siisti tai tuttu/kaveri niin sit kiinnostaa lukee vähän pidempääkin tekstiä. sit iloinen meininki on kiva, ja surullinenkin meininki. kaikki käy!
5. Lemppari vuorokaudenaika?
- tykkään illasta ja yöstä ja aamustakin, aina silloin kun jaksan herätä
6. Kuinka paljon käytät aikaa tietokoneella?
- LIIKAA, viekää se pois minulta ! ! !
7. Osaatko pyytää apua?
- oon kova poika kysymään neuvoa ja mielipiteitä, mut sit toisaalta esimerkiks psykologin puheille oli kovin vaikeaa mennä. kai se riippuu asiasta johon kaipaan apua
8. Mikä oli lapsena siun unelma-ammatti?
- ihan pienenä lapsosena halusin olla taitoluistelija, sit ku aloitin pianonsoiton halusin olla konserttipianisti. sit oon halunnu olla muotikuvaaja ja ambulanssikuski. miten niin korkeat tavoitteet
9. Onko siula paljon ystäviä?
- onhan mulla muutama kuoma kuomanen!
10. Minkä paikan esittelisit kotikaupungissas jollekin joka ei ole koskaan vieraillut siellä?
- ehkä pyynikin näkötornin ja pispalan ja bonus kirppiksen ja härmälänrannan
11. Mitä juot baarissa?
- yleensä kahvia mut toisinaan siduCCaa


Sitten mun kysymykset:
1. mikä on sun turvapaikka?
2. mikä oli eka cd/muu musiikkiasia jonka omistit?
3. mistä olet ylpeä itsessäsi?
4. minkä väristen linssien läpi tiirailet maailmaa?
5. missä asiassa haluaisit olla hyvin hyvä?
6. hassuin nimi jonka oot kuullut?
7. puolustatko heikompaa vai oletko hiljainen sivustaseuraaja?
8. tiptop-siisteys vai hallittu kaaos?
9. kuvaile nauruasi perinpohjaisesti!
10. mistä pidät eniten ystävissäsi?
11. onko ketunleipä hyvää?

Ja haluaisin haastaa Nanan ihan piruuttani ja Jaakkosen ja Tiian ja Emman ja Milkan ja Iljan!

8 kommenttia:

  1. Eikä, kuolin tolle otsikolle. :D Ja kiitos haasteesta, teen kyllä!

    VastaaPoista
  2. en kestä kuinka kaunis olet! :>

    VastaaPoista
  3. "10. oon aika leppoisa ja huoleton. kerran mulle sanottiin et vaikutan siltä että oon aina pilvessä" hahah aww =D mä taas oon kokoajan menos pää kolmantena jalkana ja vaikutan kuulemma aika usein ihan piriseltä. tosi..kiva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAH voi meitä huumehouruisia :--D

      Poista
  4. Kävin yks päivä täällä sun blogissas ja en alkanut seuraan mut nyt mua on varmaan yli viikon nakertanut, että mikä hitsi tän blogin nimi oli ja vihdoin löysin !!!! Ja liityin lukijaks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onnea löytämisen johdosta, ja tervetuloa!!

      Poista