4.10.2013

sukat hukassa

Heipsuti. Mä olen kuulkaas jokseenkin solmussa tän blogin kanssa. Tuntuu et haluisin kehittää tätä johonkin suuntaan, mutten oikein tiiä et mihin ja miten.
Mulla ei nyt syksyllä oo ollu kauheesti näytettävää tai kerrottavaakaan, kun mitään ei oo oikein tapahtunu. Tai no, kävin teatterissa kattomassa huikeen näytelmän Unto Monosesta ja katsoin dokumentin Pohjois-Koreasta (hurraa) JA oon ehkä pikkuhiljaa oppimassa pyytämään kavereita ulos, se kun on niin hirmuisen vaikeeta.
Ei ehkä pitäis stressata ja murehtia niin paljon, teen sitä ihan liikaa. No mutta, mulla on kiva mekkonen ja karvahousu ja juustosarvii, eli it's all good!

8 kommenttia:

  1. Haluan vain sanoa, että sinun blogi on mielettömän sulostuttava ja yks lemppareista jo tälläisenään, ei vaadita mitään super actionelämää ollakseen hyvä blogi. (----: Taisiis, jos haluat kehittää tätä, niin tee muutokset itsesi takia, älä lukijoiden. Minä luen tätä tälläisenään kovin mielelläni, enkä edes ehkä haluaisi muutoksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin ei tarviikaan! sitä lähinnä meinasin, et oon yli puoltoista vuotta tänne suht usein postannut jotain, ja nyt kun ei mukamas oo enää niin paljon näytettävää niin oon pienoisessa ''shokissa'' että mitäs nytten sitten. mut ehkä se siitä! ei pidä ottaa paineita tai mitään. huippua kuulla että tykkäät :---)

      Poista
  2. Rakastan sun blogii ihan hirmuisesti just tällasena! On ihanaa lukee sun juttuja, melkeen aina tulee hyvä mieli. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ihanaa <3 hyvä mieli on paras!

      Poista
  3. ei mitään lisättävää edellisiin <3

    VastaaPoista
  4. tää on tämmötteinen hyvänmielenblogi :-----3 muutu itsesi, älä muiden vuoksi, mikäli olet muuttuaksesi, taisiis blogia muuttaaksesi :----)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi :3 katellaan jos pääsisin uuteen nousuun tän kanssa

      Poista