13.1.2014

tää ei voi olla enää sattumaa

Kävin kaverin kanssa jeesusbussissa (semmoinen hauska bussi jossa saa kahvia sen hinnalla et kuuntelee juttuja jeesuksesta) ja se oli aika miellyttävä kokemus! Vaikka niiden jutut olikin aika ulkoa opetellun kuulosia ja tuntui siltä kuin ne olis just lukenu tosi hyvän kirjan/kattonu tosi hyvän leffan ja oli nyt tosi innoissaan siitä. ''Sit Voldemort tappoi Harryn, mut Harry ei kuollukkaan, vaan heräs henkiin, ja sit siitä tuli sankari, ja voi hitsin vitsit, on se Harry vaan hyvä tyyppi''. Mua vaan nauratti et miten joku voi olla niin high on jesus! Mut ihan hauskaa oli, voisin käydä toistekin vähän jutustelemassa.

Kaikkein hauskinta kyl oli kun me sit lähettiin pois, kaveri myöhästyi bussista, mut huomasi sitten et se oli saanut viestin et jos hän kaipaa kyytiä niin nyt olis tarjolla. Se ei voinu enää olla sattumaa!!!

8 kommenttia:

  1. mun mielestä on ihan superihanaa, jos joku saa sisältöä elmämäänsä ja sellasen fiiliksen, kuin eläis aina sellasta älyttömän hyvän leffan jälkieuforiaa jostain, vaikka sitten jeesuksesta. kunhan ketään ei satuteta sen verukkeella, niin sehän on vaan hienoa <3 ps. oot söpö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on totta! ne vaikutti niin onnellisilta ja tyytyväisiltä elämäänsä et itellekin tuli tosi hyvä fiilis. mun oli vaan vaikeeta ottaa niiden juttuja tosissaan kun en itse semmoiseen usko. mut ei se haittaa! ps. voi ihanaa, kiitos samoin :--)

      Poista
  2. tää on just oikea asenne, että vaikka ite ei usko niin muut saa uskoa, ja toisinpäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! on mulla tosin vielä opittavaa, oon välillä turhankin raivokas uskontoja kohtaan :(

      Poista
  3. oot tosi ihastuttava. oon usein miettinyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. herttinen. kiitosta vain n___n

      Poista
  4. Kohtalon oikkuja ! Tuollaisia "sattuma" -tilanteita sattuu useesti omallekin kohdalle.. Mutta mukavaahan se. Eiköhän siinä jollakin ole näppinsä pelissä. En väittäisi että tsiisuksella, mutta jollakin sen kaverilla varmaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on hauskoja! remahdin kamalaan räkänauruun, ku oltiin just tultu paikasta jossa puhuttiin jumalasta yms, ja sit tapahtuu jotain tommosta JUMALAN VOIMA -settii :D ite oon kuitenkin sattuman kannalla

      Poista