10.2.2014

it seems silly, but this chilli has two heartbeats in the recipe

oon kovin surku, ärtynyt, hitusen apaattinen. mulla on kamalasti aikaa ajatella ja ylianalysoida ja murehtia. päässä pyöriikin aikamoisesti kurjia juttuja. laihat ihmiset ahdistaa kun sitten melkeinpä itsekin tekee mieli riutua. se ajatus kyl lähtee yhtä nopeesti ku tuleekin, onneksi. musta vaan ei tunnu et oisin oma itseni, ei tunnu yhtään kotoisalta näissä tyhmissä ajatuksissa.
oon myös suurten päätösten äärellä. seuraanko unelmaa ja muutan toiselle paikkakunnalle kauas kaukaisuuteen? toisaalta haluaisin mutta toisaalta en.
pitää myös miettiä että pitääkö tämä nyt lopettaa. vaikka rakkautta on ja paljon. tuntuu lohduttomalta.
kerää ittes, barna

17 kommenttia:

  1. jokainen sana ois voinu olla mun kirjoittama. ollaan hyvin paljolti samassa veneessä! voimia typerien ajatusten nujertamiseen ja onnea unelmien seuraamiseen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oivoi, tsemppii sullekin jos tilanne on samanmoinen :c <3

      Poista
  2. eläs nyt ihmeessä ala riuduttaa itseäsi kun sinussa ei ole mitään isoa!!
    pakko huomauttaa koska riuduttaminen on kurjaa ja ruoka on hyvää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ruoka on hirveen hyvää. kai se on vain jokin muinaisjäänne aivojeni perukoilla joka pyrkii pintaan aika-ajoin. not gonna happen >:|

      Poista
  3. "oon kovin surku, ärtynyt, hitusen apaattinen. mulla on kamalasti aikaa ajatella ja ylianalysoida ja murehtia. päässä pyöriikin aikamoisesti kurjia juttuja. laihat ihmiset ahdistaa kun sitten melkeinpä itsekin tekee mieli riutua. se ajatus kyl lähtee yhtä nopeesti ku tuleekin, onneksi. musta vaan ei tunnu et oisin oma itseni, ei tunnu yhtään kotoisalta näissä tyhmissä ajatuksissa."
    byää minulla oli esim eilen toi fiilis! se on inhottava. mut älä riudu kaunistus <3

    mää mietin myös kauheena kaikkia muuttojuttuja, valmistun keväällä ja apua. kriisit iskee päälle. hain kuitenkin kouluihin mäntsälää ja treelle hiii.

    ja hyppää ihmeessä tuntemattomaan toiselle paikkakunnalle, se tekee välillä ihan hyvää! terveisin minä joka muutin yli 300km päähän tutusta ja turvallisesta jäbylin luo jonka olin tuntenut pari kuukautta. sillon vaan tuntu siltä, hii =3 enkä katunut! opiskelupaikankin sain sieltä hhihhii, kyl mä suosittelen seikkaileen jos se on mahollista! mikä ala sulla on haaveena =3?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitäis kyllä varmaan pistää seikkailuksi koska #yolo (:D), mua vaan välillä karmaisee muuttojutut kun olisin sitten ihan yksin ja en tiiä osaisinko pitää huolta itestäni. mut nyt kun aattelen, niin ei se varmaan olis niin paha ja kyllähän siinä oppis.
      valokuvausta oon aatellut! vaikka joo tiiän et ei siitä työllisty ellei oo tosi hyvä ja noin, se on vaan ainoo juttu joka kiinnostaa mua silleen oikeesti. muistan kun koulussa oli kuviskurssi jossa piti ottaa valokuvia, ja sit kun vein ne opettajalle arvioitavaksi niin mulle tuli ihan sairaan hyvä fiilis. silleen et oooh tässä nyt arvioidaan mun itse ottamia kuvia oihvoih! ja kun ne päätyi koulun seinälle niin olin niiiiin ylpee itestäni vaikkei ne mitään kummosia kuvia ollukaan :D mut siis tuntuu et mun pitää valokuvata ja kovasti haluaisin sitä opiskella, vaikka se jäiskin sit vaan harrastukseksi.
      älä säkään kriiseile ainakaan liikaa! kaikki järjestyyyy <3

      Poista
    2. jool, elukka-alalta kans ei hirveenä työllisty, mut joskus kuitenkiii! silti tahon sinne!! vähän sama tän korujutun kaa, työttömäks tässä valmistutaan melkein.....=D

      -iida

      Poista
  4. mut rohkeutta, sitä sussa on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin. pitäis vaan kaivaa se rohkeus esiin jostain pimennosta jossa se tällä hetkellä tykkää hengailla vähän liiankin paljon :D

      Poista
  5. ihaniaihaniaihania kuvia<333

    VastaaPoista
  6. SEURAA UNELMAA se kannattaa aina:) tietysti voi palata takasin jos ei tunnu oikeelta mutta sä et menetä siinä mitään että yrität :)
    ja tiedän tunteen kun haluu kuihtua vaikkei ois siihen mitään ns järkevää syytä eikä edes näe itseään lihavana...ihmismieli on jännä juttu:D
    kahville ens viikolla?<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on totta! ja varmasti katuisin kamalasti jos en yrittäis. ja joo, tekis mieli kysyä aivoilta et mitähän helvettiä on tekeillä XD
      JA todellakin kahville ens viikolla!!!

      Poista
  7. Syömishäiriö-malliset ajatukset ei välttämättä tule todellisesta halusta laihtua, vaan jos elämässä on muuten vaikea kausi tai mielensisäisiä ongelmia, saattaa psyyke defenssinä siirtää ongelman johonkin muuhun - näissä tapauksissa syömisen kontrollointiin ja ulkonäöstä kriiseilyyn. Tärkeää olisi selvittää ne syyt mitkä mieltä painaa ja keskittyä niihin eikä paeta todellisia ongelmia muiden asioiden taakse! Siinä touhussa huomaa vaan ajautuvansa ojasta allikkoon: "Kas, en tullutkaan onnelliseksi, vaikka laihduin. Nyt on niiden aiempien ongelmien lisäksi syömishäiriö vatvottavana" eieiei.
    Nimimerkillä näin kävi juuri minulle. Psykoterapiaa tässä tarvittaisiin, että ensin saadaan tää syömisvammailu kuntoon, ja sitten ratkotaan, mistäs kaikessa todellisuudessa olikaan kyse, eli ne alkuperäiset ongelmat. Olisinpa osannut paneutua heti niihin, enkä raukkamaisesti paeta D: ota sinä ainakin tästä kertomuksesta opiksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no tuntuukin vähän et kaikki valuu sormien välistä ja oon jotenkin kamalassa pulassa. oon monta vuotta purkanu pahan olon jollain tavalla fyysisesti itseeni niin en oikeen osaa muuta tapaa. pitäis kyl kehitellä jotain järkevämpää puuhaa.
      toivottavasti säkin löydät ratkaisun sun ongelmiin :--)

      Poista
  8. kuullostaa niin tutulle. Kirjoitin itsekkin vuosi sitten blogiin ajatuksia syömisestä (siis syömättömyydestä) ja se oli kamalan pelottavaa. Tuntui että kaikki oli vaan heijastusta ja unta, enkä ollu enää yhtään perillä omista tunteista ja ajatuksista. Ja se oli ihan hirveää miten paljon samaistuvia kommentteja sain :( Mutta jotenkin ihmeen kautta onnistuin parantumaan, vaikka eihän tälläisistä ongelmista koskaan oikeen kokonaan parannu.. Emmä tiedä mitä kirjoitan, mutta haluan vaan että kaikki jotka sanoo että ei ole nälkä kun ei ole syönyt koko päivänä ymmärtää että se, että näännyttää itseään ei kuihduta niitä ongelmia. Jaksamisia pikkuinen, mä tsemppaan sua ! Ja unelmat on aina ihania, kannattaa jahdata niitä :) aina pääsee takasin kotiin jos unelma ei olekkaan unelmaa !

    VastaaPoista