16.4.2014

tules tänne niin minä sinua vähäsen

maisemii
täs mä venailen ja matkustan
täs mä hengailen kivojen tyyppien kanssa
oon kokonaan unohtanu kertoa et mulla alkoi kolme viikkoa sitten työharjottelu fidassa. siellä on tosi rattoisaa ja siellä soi hauska jeesusmusa ja siellä käy mukavaa porukkaa. oujee! saa tulla moikkaamaan
näköalareitti-matka-systeemi pyynikin näkötornille (näkötorni oli tupaten täynnä joten päädyttiin valoon)
täs on lettukestit ja huippu turkoosi seinä
täs mä esittelen koipiani

6 kommenttia:

  1. mun kenkä!! huippuisaa!

    VastaaPoista
  2. Kovin tutunnäköinen tuo vasen yläkulma ;D heheh

    VastaaPoista
  3. meinaaks työharjottelu täss kohti et oot ns koeajalla ennenku pääsee palkalliseks työntekijäks vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei, ainakaan mun käsittääkseni. mä vaan oon siellä kolme kuukautta ja lähen meneen :D

      Poista