11.6.2014

mennään nyt äkkiä ennen kuin maailma on pulveria


oon ollu taas aika kauan poissa. oon juuttunut oravanpyörään. oon katsellut hirmuisesti game of thronesia.
oon lukenut tunnelukoista ja nyt tiiän mikä mua vaivaa (alistuminen, uhrautuminen ja hylkääminen).
oon onnistunut hajottaan objektiivini ja kuvaaminen on vähän jäänyt.
oon tavannut kaverin kadulla ja sen enempää miettimättä aloimme tanssia musiikkiemme tahtiin.
oon tavannut ruokakaupassa ihmisen joka tuli kanssamme puistoilemaan ja joka osoittautui oikein mukavaksi hemmoksi. oon ollut ties kuinka kauan kipeä.
oon miettinyt ilman pumppaamista pyörän kumiin (spoiler: en oo saanut aikaiseksi).
oon kirjoittanut onnellisuuden puuhun että onnellisuutta on itsensä hyväksyminen, suukkoihin herääminen ja kissan tassut.
oon innoissani viikonlopusta.

6 kommenttia:

  1. luin tosta tunnelukkohommelista kans ja huhhuhhhu. tein noit testejä ja ihan tosi pelottavaa miten ne olikaan niin mua. tilasin kirjan postilaatikkoon myös =). huhuh, hämmentää
    -iidaer

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi kirja on tosi hyvä, ollu kovasti avuks ainakin mulla!

      Poista
  2. Hihii minäkin kirjoitin onnellisuus puuhun!
    Sinua ei oo näkynyt, haluisitko nähdä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haluun ehdottomasti! juhannuksen jälkeen ainakin :--)

      Poista
  3. Tuo Game of thrones koukutus on ällistyttävä ilmiö! Been there, done that :D

    VastaaPoista