16.12.2014

vastauxet osa kaxi


Kerro itsestäsi: millaisena sinä itsesi näet ja koet?
- no tuota. oon ihan kiva, hauska, ystävällinen, rehellinen, luotettava ja hyväntuulinen. oon myös välillä aika laiska, hajamielinen, ujo ja rasittava. mun on välillä vaikea uskoa että kukaan aidosti pitäisi musta ja se vähän hankaloittaa tutustumista ja ystävystymistä. oon ehkä liiankin kiltti enkä halua loukata ketään vaikka joskus siinä onnistunkin. en pahemmin sensuroi itseäni eikä mulla käytännössä ole salaisuuksia koska lörpöttelen itsestäni kaiken kaikille jotka tunnen tarpeeksi hyvin (en tiedä onko se välttämättä kauheen hyvä). kaikesta huolimatta sanoisin että oon ihan miellyttävä


Mitkä asiat mielestäsi kuuluvat yleissivistykseen?
- no en itsekään ole mikään sivistyksen kehto mutta ainakin se et tietäis edes jotain mitä suomessa ja maailmalla tapahtuu (tässä mun pitäis skarppaa), suomen itsenäistymisvuosi ja nykyinen presidentti on ihan hyvä tietää, maanosat ja joitain suurimpia kaupunkeja ymsyms. mut tääkin on vähän tämmönen riippuu mistä roikkuu -homma, muakin esimerkiksi kummastuttaa jos joku ei tiedä kuka on vaikka stephen hawking mutta ymmärrän jos jotakuta ei kyseinen hemmo kiinnosta

Mitä mieltä olet vähemmistöseksuaaleista?
- en mitään erityistä, oon vaan iloinen kun suami isäm maa otti askeleen kohti nykyaikaa ja tasa-arvoa!! mut käsittääkseni noissa transihmisten jutuissa on joitain asioita joissa ois vähän parantamisen varaa (kuten pakkosterilaatio am i rite?) kaikki samalle viivalle sassiiiiin

Mitä mieltä olet huumeista?
- niitä on demonisoitu turhan paljon. en vieläkään oo päässy yli siitä kun joku tomppeli lukiossa rinnasti kannabiksen heroiiniin, ehh.

Millaisista ihmisistä pidät?
- rehellisistä ja luotettavista. sellasista joiden kanssa ei tarvii koko ajan höpöttää jostain. lapsekkaista koska oon itekin vähän lapsenmielinen. rauhallisista ja suoraselkäisistä ja fiksuista.

Onko sinulla tatuointeja/haluaisitko joskus ottaa?
- ei oo, mut jos joskus keksin jonkin kivan jutun jonka haluun iholleni niin mikä jottei. ehkä.

Millaisesta musiikista pidät?
- hohoo vähän kaikenlaisesta. popista rokista jazzista elektronisesta räpistä folkista punkista. aggressiivisesta rauhallisesta hömpänpömpästä. juu neim it. muutamia lemppareita on esim. damien rice, sur-rur, asa, yung lean, billy joel, they might be giants, bon iver, come on live long, the smiths, maukka perusjätkä, eels, sufjan stevens, fiona apple, petteri sariola ja el ten eleven (taatusti unohdan nyt jotain huikeaa)

Minkä seuraavista elementeistä koet olevan lähimpänä itseäsi: maa, ilma, vesi, tuli?
- tuli (terveisin oinas, nouseva leijona, kuu jousimiehessä)

Mitkä asiat inspiroivat sinua?
- musiikkimusiikkimusiikki, kauniit maisemat, muiden ihmisten lahjakkuus

Millaisista blogeista pidät?
- sellaisista joissa on miellyttäviä tai kauniita tai hauskoja kuvia. tykkään lukea kuulumisia ja fiiliksiä ja pohdintoja ja oivalluksia

Kerro päivärutiineistasi tämänhetkisessä elämäntilanteessasi?
- pyrin heräämään kymmenen aikoihin (toisinaan epäonnistun ja torkutan kahteentoista), juon aamukahvin ja syön aamupalan joko keittiössä tai koneen äärellä, käyn suihkussa, roikun koneella ja pyörin netissä, näen joko kavereita tai akua tai sitten kyhjötän koko päivän kotona ja turisen kämppisten kanssa, menen liian myöhään nukkumaan


Millainen ruokavaliosi on?
- sanoisin et oon sekasyöjä vaikka syönkin lihaa nykyään aika harvoin. välillä syön jopa vegaanisti. joskus äiti kommentoi et syön aika vähähiilihydraattisesti mut ite en oo kiinnittänyt asiaan huomiota. pyrin syömään paljon hedelmiä ja juomaan noin 1,5 litraa vettä päivässä. tykkään syödä ''mössöä'' johon tulee riisiä, ruokakermaa, pinaattia, sipulia, ties mitä kasviksia (yleensä kesäkurpitsa+kukkakaali+herkkusieni) ja currytahnaa naminami

Paras kirja?
- pöh luen niin vähän kirjoja niin vaikee sanoa. viimeks luin semmosen kuin ''john lennon panee omiaan'' ja se oli aika vekkuli. harry potterit on myös hyviä ja eläinten vallankumous

Mustaherukkamehu vai tee?
- oi mustaherukkamehu oi oi

Mimmoiset lapaset sulla on?
- sellaset tummansiniset, muuten jees mut ne ei muistaakseni oo kauheen lämpimät

Millaisista tuoksuista tykkäät?
- sitruksesta, kardemummasta, kahvista, kissan turkin tuoksusta, sateen jälkeisestä tuoksusta

Miten kuvailisit suhdettasi luontoon?
- pyrin kunnioittamaan sitä ja kuluttamaan vähän koska ei ole ihmisiä ilman luontoa

Mistä tulet hyvälle tuulelle?
- auringonpaisteesta, kavereiden näkemisestä, siitä jos voin olla avuksi, kitaran soittelusta ja lauleskelusta, hyvästä ruuasta, kissojen paijailusta

Käytätkö säännöllisesti tai sillointällöin joitain lisäravinteita, vitamiineja, superfoodeja tms.?
- en tiiä lasketaanko tätä mut lähes aina kun nukun yksin otan melatoniinin, koska ajattelen liikaa enkä saa unta. joskus käytin biotiinia jotta hiukset kasvais ja sinkkiä koska ajattelin sen auttavan pitsanaamaisuuteeni. nyt jos oon akulla yötä ja syödään aamupalaksi jugurttia, pistetään siihen maca-jauhetta, kaakaonibsejä ja mustikoita (banaanin ja hunajan lisäksi). en oo huomannu maca-jauheella tai kaakaonibseillä olevan mitään sen ihmeempiä vaikutuksia enkä niitä haekaan

Mitä hyviä muistoja sulla on ala-asteesta ja yläasteesta? tai vaikka huonoja
- hmmm. ala-aste oli kovin huoletonta aikaa, olin tosi kunnianhimoinen ja halusin tehä parhaani kaikessa. kävin pianotunneilla ja olin hirveen ylpee mun pianonsoittotaidoistani. meillä oli muutaman kaverin kanssa bändi jossa meillä oli muutama oma biisi ja muuten soittettiin mm. green day kovereita. meillä oli yläasteella ''keikka'' jossain koulun tapahtumassa ja se oli ehkä siisteintä ikinä. mulla oli pari hyvää ystävää joista toinen ennen pitkää lopetti mulle puhumisen ja toinen oli tosi omalaatuinen ja hauska tapaus. viihdyin sen kanssa niiin hyvin vaikka se välillä kiusaskin mua yhen toisen tytön kanssa jostain syystä. kuvailin äidin pokkarilla paljon videoita ja tein superhienoja musavideoita.

yläasteella ei ollu parempaa kuin musantunnit. taisin olla vähän ihastunutkin meidän musan opeen, sillä oli kauniit eriväriset silmät joita jäi vaan tuijottamaan ihaillen. jos tota ei lasketa niin olin käytännössä koko yläasteen ajan ihastunut samaan tyyppiin mutten uskaltanut tehdä mitään asialle (ennen ysin loppua jolloin oli jo liian myöhäistä). kokeilin pianonsoiton lisäksi valokuvausta ja ompelua ja teinkin itselleni ihan ihmeellisiä mekkoja. seiskan ja kasin välisellä kesälomalla se mun omalaatuinen (ja sillä hetkellä ainut) kaveri joutui nuorisokotiin ja muutti pois. olin ihan maassa ja vähensin syömistä ja kehitin itelleni jonkinnäköisen syömishäiriön. sain kuitenkin kavereita rinnakkaisluokkalaisista tytöistä (olivat olleet lapsesta saakka ystäviä niin en ikinä oikein sopinut joukkoon) ja kahdesta vuotta vanhemmasta tytöstä joista toiselta omaksuin sellasen tosi hauskan tavan purkaa ahdistusta. kasilla eräs ala-astekaveri kuoli, mutten oikein osannut suhtautua siihen mitenkään (toki olin surullinen) ja oon vasta tänä vuonna kunnolla ajatellut sitä. sitten vanhemmat erosi mut se oli musta ihan hyvä vaan. jossain vaiheessa ysiluokkaa rupesin syömään kunnolla ja mieliala koheni. kesälomalla ennen lukiota olin green dayn keikalla eturivissä (miten SAATOIN unohtaa tän ikimuistoiset asiat -kohdasta) ja menin hyvillä mielin lukioon. THE END.

Harrastatko jotain? Jotain liikuntaa? Tanssitko?
- harrastan lähinnä valokuvausta ja satunnaista musisointia. ois niin kiva käydä vielä jossain soittotunneilla, nyyh. tankotanssiakin vois olla kiva harrastaa ehkäkenties

Millasista vaatteista tykkäät?
- rennoista ja mukavista ja värikkäistä/kivan värisistä. oon huomannu et mulla on aika paljon jotain tunikantapaisia ja neuleita. mekoista tykkään. ja vaatteista joissa on jotain kivaa kuviota

6 kommenttia:

  1. eIH määkin olin green dayn keikalla eturivissä!! meinasin päästä sinne lavalle! (oon itse asiassa ollut 3 kertaa green dayn keikalla vuosina 09 ja 10 mutta oletan että puhut suomem keikasta). Riisimössöruuat on sikahyviä ja joo, pakkosterilisaatio on yhä voimassa eli päin persettä B(

    Oot huippu t. pipi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OUMAIKAAD varmaan olit siellä myös XD huikeetaa a a aaaa. ja joo tosta suomen 2010 keikasta puhun!
      säkin oot huippu ja toivottavasti näemme taas pian :--)

      Poista
  2. Ooh aika siisti toi ruisleivän syönti kuva! vou! sää oot kans kiva! arrivedertsii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva että tykkäät! ARRIIIIIVEDERTSIII

      Poista
  3. Heei Barna, onksul instragamia?

    VastaaPoista