14.1.2015

aamulla


11 kommenttia:

  1. Otin tänään missioksi lukea sun koko blogin läpi alusta loppuun asti toista kertaa. Oli kivaa. Taas.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oh dog :D toivottavasti pidit lukemastasi

      Poista
  2. oot niin kovin söpö aww :--D

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. voi niin sääki! oli kivaa nähä nähäänkö uudestaankin heh

      Poista
  4. nähään ihmeesä! nyt ennoo tampereella mut salee vois sit kun taas oon siellä (ietysti mahdollisimman pian!!)

    ja sit voidaan toki nähä kun mulla on koti siellähee hee heee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeejoo! kuulostaa hyvältä n__n

      Poista
  5. Ihan superkiva blogi sulla ! bongasin iidan ja takkutukkafoorumin kautta :) ja huomasin nyt vasta, et olit siel joskus vuos sitte ihmetelly mun ikää ja luullu mua paljon nuoremmaks :--D (oon se sk) et oo eka joka niin luulee : D nyt ikää jo 27.. pelottava 30 lähestyy : D luulen että oon joskus nähnyt sut ainaki sokoksella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! ja joo, ihmetys oli suuri kun luulin sua melkein kymmenen vuotta nuoremmaksi :D mäki oon nähny sut sokoksen lisäksi myös verkkokaupan kassalla (luultavasti) ja kahvillassa hohoo

      Poista
  6. Joo sielläpä siellä : D

    VastaaPoista